До основних критеріїв оцінки уроку відноситься насамперед|передусім| дотримання на ньому принципів навчання|вчення|, а також критеріїв оцінки діяльності школи, затверджених Міністерством.
Спираючись обпиратися на ці вимоги, ми можемо проаналізувати побудову шикування учбового процесу на уроці, виявити оптимальність завдань задач і раціональність вибраного вчителем учителем змісту вмісту уроку, форм і методів навчання вчення.
Але та ефективність навчання вчення, кінець кінцем зрештою, визначається не тим, що хотів дати вчитель учитель, а тим, що отримали|одержували| учні під час уроку. Тому при оцінці уроку треба виявляти рівень вирішення всіх його основних завдань задач - освітніх, виховних, а також завдань задач розвитку школярів.
Запропонована розробка містить завдання з теоретичної та практичної частини з теми „СКБД MicrosoftAccess”. Всі завдання підібрані з урахуванням профілізації навчання, а саме на хімічну тематику. Таке "тематизування" уроків дозволяє продемонструвати практичне застосування ППЗ для розв’язування різноманітних життєвих задач на прикладі науки хіміїї. Цей збірник може бути використаний перш за все в профільних біолого-хімічних класах, хоч майже всі практичні роботи можуть бути використані також і в звичайних класах або в класах з іншою профілізацією.
Цей довідничок HTML тегів у вигляді скомпільованого HTML-файла довідки. Зручна система пошуку. Теги мають опис конструкції та приклад використання. Можна використовувати на уроках вивчення мови НTML.
«Людина видумала величезну кількість ігор, кожна з них знаходила своїх шанувальників і кожна була для гравців не тільки засобом розваги, але і приводом до польоту думки, до інтелектуальної напруги, що в кінці кінців і народжувало в людині спрагу самовираження, прагнення до самовдосконалення і насолоду боротьбою, піднімаючи його до рівня творця»
В. Головачов.